Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰
views : ۲۰۰
Publish at : ۱۱:۴۵
Follow Me

🧡سوییوروم -ابرو گوندش🧡

X379385

ایبرو گوندش

ابرو گوندش

Seni benden almaya

برای گرفتن تو از من

Senin de gücün yetmez

زور تو هم کافی نیست

Şu yaralı kalbime

برای این قلب زخمیم

Benim de sözüm geçmez

حرف من هم کارساز نیست

میگه که : حرف من هم اعتباری نداره

 

Anlamasan da beni

اگه من رو درک نکنی نفهمی

Dinlemesen de olur

به حرفم گوش نکنی هم میشه

Başkasını sevemem

نمیتونم یکی دیگه رو دوست داشته باشم

Saçmalama ne olur

لطفا چرند نگو

 

Anılar kilitlemiş sana

خاطرات روی تو قفل کردن

Resimler delil gibi bana

تصاویر همچون دلیل و علت برای من

Allahım da şahit buna

خدا هم شاهد اینه

Gel içimden seni alsana

بیا اگه تو رو از درونم قلبم بگیری

Kolaysa sen unutsana

راحته اگه تو فراموش کنی

Yazıklar olsun bana

حیف افسوس بشه برای من

Seviyorum

دوست دارم

seviyorum seni çok

تو رو خیلی دوست دارم



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه


Notes ۰
پست شده در چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰
views : ۲۰۰
Publish at : ۱۱:۴۵
Follow Me

🧡سوییوروم -ابرو گوندش🧡

X379385
🧡سوییوروم -ابرو گوندش🧡

ایبرو گوندش

ابرو گوندش

Seni benden almaya

برای گرفتن تو از من

Senin de gücün yetmez

زور تو هم کافی نیست

Şu yaralı kalbime

برای این قلب زخمیم

Benim de sözüm geçmez

حرف من هم کارساز نیست

میگه که : حرف من هم اعتباری نداره

 

Anlamasan da beni

اگه من رو درک نکنی نفهمی

Dinlemesen de olur

به حرفم گوش نکنی هم میشه

Başkasını sevemem

نمیتونم یکی دیگه رو دوست داشته باشم

Saçmalama ne olur

لطفا چرند نگو

 

Anılar kilitlemiş sana

خاطرات روی تو قفل کردن

Resimler delil gibi bana

تصاویر همچون دلیل و علت برای من

Allahım da şahit buna

خدا هم شاهد اینه

Gel içimden seni alsana

بیا اگه تو رو از درونم قلبم بگیری

Kolaysa sen unutsana

راحته اگه تو فراموش کنی

Yazıklar olsun bana

حیف افسوس بشه برای من

Seviyorum

دوست دارم

seviyorum seni çok

تو رو خیلی دوست دارم



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه


X379385

ایبرو گوندش

ابرو گوندش

Seni benden almaya

برای گرفتن تو از من

Senin de gücün yetmez

زور تو هم کافی نیست

Şu yaralı kalbime

برای این قلب زخمیم

Benim de sözüm geçmez

حرف من هم کارساز نیست

میگه که : حرف من هم اعتباری نداره

 

Anlamasan da beni

اگه من رو درک نکنی نفهمی

Dinlemesen de olur

به حرفم گوش نکنی هم میشه

Başkasını sevemem

نمیتونم یکی دیگه رو دوست داشته باشم

Saçmalama ne olur

لطفا چرند نگو

 

Anılar kilitlemiş sana

خاطرات روی تو قفل کردن

Resimler delil gibi bana

تصاویر همچون دلیل و علت برای من

Allahım da şahit buna

خدا هم شاهد اینه

Gel içimden seni alsana

بیا اگه تو رو از درونم قلبم بگیری

Kolaysa sen unutsana

راحته اگه تو فراموش کنی

Yazıklar olsun bana

حیف افسوس بشه برای من

Seviyorum

دوست دارم

seviyorum seni çok

تو رو خیلی دوست دارم



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه


Notes ۰
🧡سوییوروم -ابرو گوندش🧡

🧡سوییوروم -ابرو گوندش🧡

X379385
🧡سوییوروم -ابرو گوندش🧡

ایبرو گوندش

ابرو گوندش

Seni benden almaya

برای گرفتن تو از من

Senin de gücün yetmez

زور تو هم کافی نیست

Şu yaralı kalbime

برای این قلب زخمیم

Benim de sözüm geçmez

حرف من هم کارساز نیست

میگه که : حرف من هم اعتباری نداره

 

Anlamasan da beni

اگه من رو درک نکنی نفهمی

Dinlemesen de olur

به حرفم گوش نکنی هم میشه

Başkasını sevemem

نمیتونم یکی دیگه رو دوست داشته باشم

Saçmalama ne olur

لطفا چرند نگو

 

Anılar kilitlemiş sana

خاطرات روی تو قفل کردن

Resimler delil gibi bana

تصاویر همچون دلیل و علت برای من

Allahım da şahit buna

خدا هم شاهد اینه

Gel içimden seni alsana

بیا اگه تو رو از درونم قلبم بگیری

Kolaysa sen unutsana

راحته اگه تو فراموش کنی

Yazıklar olsun bana

حیف افسوس بشه برای من

Seviyorum

دوست دارم

seviyorum seni çok

تو رو خیلی دوست دارم



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه


ایبرو گوندش

ابرو گوندش

Seni benden almaya

برای گرفتن تو از من

Senin de gücün yetmez

زور تو هم کافی نیست

Şu yaralı kalbime

برای این قلب زخمیم

Benim de sözüm geçmez

حرف من هم کارساز نیست

میگه که : حرف من هم اعتباری نداره

 

Anlamasan da beni

اگه من رو درک نکنی نفهمی

Dinlemesen de olur

به حرفم گوش نکنی هم میشه

Başkasını sevemem

نمیتونم یکی دیگه رو دوست داشته باشم

Saçmalama ne olur

لطفا چرند نگو

 

Anılar kilitlemiş sana

خاطرات روی تو قفل کردن

Resimler delil gibi bana

تصاویر همچون دلیل و علت برای من

Allahım da şahit buna

خدا هم شاهد اینه

Gel içimden seni alsana

بیا اگه تو رو از درونم قلبم بگیری

Kolaysa sen unutsana

راحته اگه تو فراموش کنی

Yazıklar olsun bana

حیف افسوس بشه برای من

Seviyorum

دوست دارم

seviyorum seni çok

تو رو خیلی دوست دارم



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه


Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی