Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۸۶
Publish at : ۱۱:۳۸
Follow Me

بزن دلو به دریا

X379385

من اگه بخوام تنهایی رو معنی کنم

میگم:

بعد از شنیدن خبرهای خوب کسی رو نداری براش با ذوق تعریف کنی

Notes ۰
پست شده در جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۸۶
Publish at : ۱۱:۳۸
Follow Me

بزن دلو به دریا

X379385
بزن دلو به دریا

من اگه بخوام تنهایی رو معنی کنم

میگم:

بعد از شنیدن خبرهای خوب کسی رو نداری براش با ذوق تعریف کنی

X379385

من اگه بخوام تنهایی رو معنی کنم

میگم:

بعد از شنیدن خبرهای خوب کسی رو نداری براش با ذوق تعریف کنی

Notes ۰
بزن دلو به دریا

بزن دلو به دریا

X379385
بزن دلو به دریا

من اگه بخوام تنهایی رو معنی کنم

میگم:

بعد از شنیدن خبرهای خوب کسی رو نداری براش با ذوق تعریف کنی

من اگه بخوام تنهایی رو معنی کنم

میگم:

بعد از شنیدن خبرهای خوب کسی رو نداری براش با ذوق تعریف کنی

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی