Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱
views : ۱۹۶
Publish at : ۰۱:۱۵
Follow Me

🖤🥀چقد امشب...🖤🥀

X379385
🖤🥀چقد امشب...🖤🥀



چقدر امشب

 

دلم یاد گذشته کرده

 

ولی اون بی وفا

 

فکر دلم‌ نکرده

 

چقدر دلم امشب

 

واسه تو پر میزنه

 

ولی هر شب بجات

 

غم داره سر میزنه

 

یاد اون روزا که

 

همش بودیم ما با هم

 

فکر میکردیم هیچوقت

 

جدا نمیشیم از هم

 

چشم انتظارت موندم

 

غم دوریت رو یادم نمیره

 

مثل شمع سوختمو

 

بدجوری پیر شدم

 

🥀01:13:00🥀

🧡🌸🧡

Notes ۰
پست شده در يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱
views : ۱۹۶
Publish at : ۰۱:۱۵
Follow Me

🖤🥀چقد امشب...🖤🥀

X379385
🖤🥀چقد امشب...🖤🥀


X379385

چقدر امشب

 

دلم یاد گذشته کرده

 

ولی اون بی وفا

 

فکر دلم‌ نکرده

 

چقدر دلم امشب

 

واسه تو پر میزنه

 

ولی هر شب بجات

 

غم داره سر میزنه

 

یاد اون روزا که

 

همش بودیم ما با هم

 

فکر میکردیم هیچوقت

 

جدا نمیشیم از هم

 

چشم انتظارت موندم

 

غم دوریت رو یادم نمیره

 

مثل شمع سوختمو

 

بدجوری پیر شدم

 

🥀01:13:00🥀

🧡🌸🧡

Notes ۰
🖤🥀چقد امشب...🖤🥀

🖤🥀چقد امشب...🖤🥀

X379385
🖤🥀چقد امشب...🖤🥀



چقدر امشب

 

دلم یاد گذشته کرده

 

ولی اون بی وفا

 

فکر دلم‌ نکرده

 

چقدر دلم امشب

 

واسه تو پر میزنه

 

ولی هر شب بجات

 

غم داره سر میزنه

 

یاد اون روزا که

 

همش بودیم ما با هم

 

فکر میکردیم هیچوقت

 

جدا نمیشیم از هم

 

چشم انتظارت موندم

 

غم دوریت رو یادم نمیره

 

مثل شمع سوختمو

 

بدجوری پیر شدم

 

🥀01:13:00🥀

🧡🌸🧡

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی