Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۹۸
Publish at : ۱۱:۳۷
Follow Me

مثلا 🤣🤣🤣

X379385

جان به جانم بکنند من دلم پیش همانیست که نیست



Notes ۰
پست شده در سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۹۸
Publish at : ۱۱:۳۷
Follow Me

مثلا 🤣🤣🤣

X379385
مثلا 🤣🤣🤣

جان به جانم بکنند من دلم پیش همانیست که نیست



X379385

جان به جانم بکنند من دلم پیش همانیست که نیست



Notes ۰
مثلا 🤣🤣🤣

مثلا 🤣🤣🤣

X379385
مثلا 🤣🤣🤣

جان به جانم بکنند من دلم پیش همانیست که نیست



جان به جانم بکنند من دلم پیش همانیست که نیست



Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی