Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰
views : ۳۲۳
Publish at : ۰۹:۴۵
Follow Me

آغاز حکومت خودم🍂

X379385

21:44:59


دریافت

دو ساعت ۱۵ دقیقه آغاز حکومت آذر ماهی ها 

Notes ۲
پست شده در يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰
views : ۳۲۳
Publish at : ۰۹:۴۵
Follow Me

آغاز حکومت خودم🍂

X379385
آغاز حکومت خودم🍂

21:44:59


دریافت

دو ساعت ۱۵ دقیقه آغاز حکومت آذر ماهی ها 

X379385

21:44:59


دریافت

دو ساعت ۱۵ دقیقه آغاز حکومت آذر ماهی ها 

Notes ۲
آغاز حکومت خودم🍂

آغاز حکومت خودم🍂

X379385
آغاز حکومت خودم🍂

21:44:59


دریافت

دو ساعت ۱۵ دقیقه آغاز حکومت آذر ماهی ها 

21:44:59


دریافت

دو ساعت ۱۵ دقیقه آغاز حکومت آذر ماهی ها 

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ع . شکیبا
    ع . شکیبا میگه :

    سلام

    قهرمان واقعی شهدا هستند. به گوشه گوشه زندگی و جنگ و اخلاق و ایمان شون که نگاه می کنی همه اش درس است. هر کدومش کلید یک دنیا نوشته و داستان است. فقط کافیه به اونها توجه کنیم.

     ان شاءالله موفق باشید

  • ع . شکیبا
    ع . شکیبا میگه :

    سلام

    ماه تولدت مبارک باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی