Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
views : ۱۵۴
Publish at : ۱۱:۱۳
Follow Me

یه تکست🥀🖤

X379385

آلیشدی بیر اورک مین درد یاندی 

یالانچی سوزلره قلبیم ایناندی 

بو قلبیم غم الینن لخته قاندی 

قارشما غملره دنیا یالاندی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی از من یاد حالا که دیگر نیستم 

2022-09-14

23:12:44

🧡🌸🧡

Notes ۰
پست شده در چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
views : ۱۵۴
Publish at : ۱۱:۱۳
Follow Me

یه تکست🥀🖤

X379385
یه تکست🥀🖤

آلیشدی بیر اورک مین درد یاندی 

یالانچی سوزلره قلبیم ایناندی 

بو قلبیم غم الینن لخته قاندی 

قارشما غملره دنیا یالاندی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی از من یاد حالا که دیگر نیستم 

2022-09-14

23:12:44

🧡🌸🧡

X379385

آلیشدی بیر اورک مین درد یاندی 

یالانچی سوزلره قلبیم ایناندی 

بو قلبیم غم الینن لخته قاندی 

قارشما غملره دنیا یالاندی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی از من یاد حالا که دیگر نیستم 

2022-09-14

23:12:44

🧡🌸🧡

Notes ۰
یه تکست🥀🖤

یه تکست🥀🖤

X379385
یه تکست🥀🖤

آلیشدی بیر اورک مین درد یاندی 

یالانچی سوزلره قلبیم ایناندی 

بو قلبیم غم الینن لخته قاندی 

قارشما غملره دنیا یالاندی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی از من یاد حالا که دیگر نیستم 

2022-09-14

23:12:44

🧡🌸🧡

آلیشدی بیر اورک مین درد یاندی 

یالانچی سوزلره قلبیم ایناندی 

بو قلبیم غم الینن لخته قاندی 

قارشما غملره دنیا یالاندی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی از من یاد حالا که دیگر نیستم 

2022-09-14

23:12:44

🧡🌸🧡

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی