Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰
views : ۲۰۹
Publish at : ۰۷:۴۴
Follow Me

🖤به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)🖤

X379385

یارالی زهرا -مهدی رسولی

من گرک هر دردیمی؛ سنن بیلیدیم بیلمدیم…

من گرک غسلون ورن ساعت؛ اولیدون اولمدیم ♬♫♪

اولمدیم قالدیم جنازن؛ اوسته سینه داغلادیم

اولمدیم اوز الریمنن؛ گوزلریوی باغلادیم ♬♫♪

یارالی زهرا گت؛ سنی تاپشیردیم آلها…

دویموشام جانه داخی؛ سن سیز جهانی نینیرم…

گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم ♬♫♪

 

 

اولمرم بو صبر و طاقت؛ که منیم وار فاطمه…

آش گوزون سیندیرما؛ دوستیم دوشمنیم وار فاطمه ♬♫♪

لکه قان دوشموش؛ گوزون آچ یوما یاندیرما منی

آندولا اوز جانیوه زهرا؛ اوتاندور ما منی ♬♫♪

من نجه سیلی گوردن؛ صورته توپراق توکوم

من نجه اوز اللریمنن؛ جسمیوه خلعت بوکوم ♬♫♪

یارالی زهرا گت سنی؛ تاپشیردیم آلها…

دلخوشویدوم عمریمه؛ سنن سنی اولدوردولر ♬♫♪

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

مهدی رسولی من گرک هر دردیمی



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 13 ثانیه


دریافت

🖤19:43:20🖤

Notes ۰
پست شده در جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰
views : ۲۰۹
Publish at : ۰۷:۴۴
Follow Me

🖤به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)🖤

X379385
🖤به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)🖤

یارالی زهرا -مهدی رسولی

من گرک هر دردیمی؛ سنن بیلیدیم بیلمدیم…

من گرک غسلون ورن ساعت؛ اولیدون اولمدیم ♬♫♪

اولمدیم قالدیم جنازن؛ اوسته سینه داغلادیم

اولمدیم اوز الریمنن؛ گوزلریوی باغلادیم ♬♫♪

یارالی زهرا گت؛ سنی تاپشیردیم آلها…

دویموشام جانه داخی؛ سن سیز جهانی نینیرم…

گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم ♬♫♪

 

 

اولمرم بو صبر و طاقت؛ که منیم وار فاطمه…

آش گوزون سیندیرما؛ دوستیم دوشمنیم وار فاطمه ♬♫♪

لکه قان دوشموش؛ گوزون آچ یوما یاندیرما منی

آندولا اوز جانیوه زهرا؛ اوتاندور ما منی ♬♫♪

من نجه سیلی گوردن؛ صورته توپراق توکوم

من نجه اوز اللریمنن؛ جسمیوه خلعت بوکوم ♬♫♪

یارالی زهرا گت سنی؛ تاپشیردیم آلها…

دلخوشویدوم عمریمه؛ سنن سنی اولدوردولر ♬♫♪

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

مهدی رسولی من گرک هر دردیمی



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 13 ثانیه


دریافت

🖤19:43:20🖤

X379385

یارالی زهرا -مهدی رسولی

من گرک هر دردیمی؛ سنن بیلیدیم بیلمدیم…

من گرک غسلون ورن ساعت؛ اولیدون اولمدیم ♬♫♪

اولمدیم قالدیم جنازن؛ اوسته سینه داغلادیم

اولمدیم اوز الریمنن؛ گوزلریوی باغلادیم ♬♫♪

یارالی زهرا گت؛ سنی تاپشیردیم آلها…

دویموشام جانه داخی؛ سن سیز جهانی نینیرم…

گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم ♬♫♪

 

 

اولمرم بو صبر و طاقت؛ که منیم وار فاطمه…

آش گوزون سیندیرما؛ دوستیم دوشمنیم وار فاطمه ♬♫♪

لکه قان دوشموش؛ گوزون آچ یوما یاندیرما منی

آندولا اوز جانیوه زهرا؛ اوتاندور ما منی ♬♫♪

من نجه سیلی گوردن؛ صورته توپراق توکوم

من نجه اوز اللریمنن؛ جسمیوه خلعت بوکوم ♬♫♪

یارالی زهرا گت سنی؛ تاپشیردیم آلها…

دلخوشویدوم عمریمه؛ سنن سنی اولدوردولر ♬♫♪

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

مهدی رسولی من گرک هر دردیمی



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 13 ثانیه


دریافت

🖤19:43:20🖤

Notes ۰
🖤به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)🖤

🖤به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)🖤

X379385
🖤به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)🖤

یارالی زهرا -مهدی رسولی

من گرک هر دردیمی؛ سنن بیلیدیم بیلمدیم…

من گرک غسلون ورن ساعت؛ اولیدون اولمدیم ♬♫♪

اولمدیم قالدیم جنازن؛ اوسته سینه داغلادیم

اولمدیم اوز الریمنن؛ گوزلریوی باغلادیم ♬♫♪

یارالی زهرا گت؛ سنی تاپشیردیم آلها…

دویموشام جانه داخی؛ سن سیز جهانی نینیرم…

گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم ♬♫♪

 

 

اولمرم بو صبر و طاقت؛ که منیم وار فاطمه…

آش گوزون سیندیرما؛ دوستیم دوشمنیم وار فاطمه ♬♫♪

لکه قان دوشموش؛ گوزون آچ یوما یاندیرما منی

آندولا اوز جانیوه زهرا؛ اوتاندور ما منی ♬♫♪

من نجه سیلی گوردن؛ صورته توپراق توکوم

من نجه اوز اللریمنن؛ جسمیوه خلعت بوکوم ♬♫♪

یارالی زهرا گت سنی؛ تاپشیردیم آلها…

دلخوشویدوم عمریمه؛ سنن سنی اولدوردولر ♬♫♪

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

مهدی رسولی من گرک هر دردیمی



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 13 ثانیه


دریافت

🖤19:43:20🖤

یارالی زهرا -مهدی رسولی

من گرک هر دردیمی؛ سنن بیلیدیم بیلمدیم…

من گرک غسلون ورن ساعت؛ اولیدون اولمدیم ♬♫♪

اولمدیم قالدیم جنازن؛ اوسته سینه داغلادیم

اولمدیم اوز الریمنن؛ گوزلریوی باغلادیم ♬♫♪

یارالی زهرا گت؛ سنی تاپشیردیم آلها…

دویموشام جانه داخی؛ سن سیز جهانی نینیرم…

گور خورام سنن سورا دنیاده چوخ عمر ایلیم ♬♫♪

 

 

اولمرم بو صبر و طاقت؛ که منیم وار فاطمه…

آش گوزون سیندیرما؛ دوستیم دوشمنیم وار فاطمه ♬♫♪

لکه قان دوشموش؛ گوزون آچ یوما یاندیرما منی

آندولا اوز جانیوه زهرا؛ اوتاندور ما منی ♬♫♪

من نجه سیلی گوردن؛ صورته توپراق توکوم

من نجه اوز اللریمنن؛ جسمیوه خلعت بوکوم ♬♫♪

یارالی زهرا گت سنی؛ تاپشیردیم آلها…

دلخوشویدوم عمریمه؛ سنن سنی اولدوردولر ♬♫♪

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

مهدی رسولی من گرک هر دردیمی



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 13 ثانیه


دریافت

🖤19:43:20🖤

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی