Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰
views : ۲۰۶
Publish at : ۰۶:۵۸
Follow Me

دیگه ندارم فرصتی مسعود محرابی

X379385

دیگه ندارم طاقتی ، دیگه نمونده فرصتی

بذار یه کم نگاهت کنم شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس ، با دل خوش رهات کنم

برو به راه جاده ها ، شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ، جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونه ات بذارم ،‌ پا روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه ، به من بگی دوسم داری

اما همش خیاله که ،  تو رو دوباره ببینم

اگه که پیشم نباشی ، تو اوج غربت می میرم

اگه یه روز تنها شدی ، چشمو به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره ، یکی دوست داره هنوز

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ،‌جلوی چشمات بمیرم



دریافت



دریافت
مدت زمان: 58 ثانیه


دریافت
مدت زمان: 55 ثانیه

Notes ۰
پست شده در سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰
views : ۲۰۶
Publish at : ۰۶:۵۸
Follow Me

دیگه ندارم فرصتی مسعود محرابی

X379385
دیگه ندارم فرصتی مسعود محرابی

دیگه ندارم طاقتی ، دیگه نمونده فرصتی

بذار یه کم نگاهت کنم شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس ، با دل خوش رهات کنم

برو به راه جاده ها ، شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ، جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونه ات بذارم ،‌ پا روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه ، به من بگی دوسم داری

اما همش خیاله که ،  تو رو دوباره ببینم

اگه که پیشم نباشی ، تو اوج غربت می میرم

اگه یه روز تنها شدی ، چشمو به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره ، یکی دوست داره هنوز

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ،‌جلوی چشمات بمیرم



دریافت



دریافت
مدت زمان: 58 ثانیه


دریافت
مدت زمان: 55 ثانیه

X379385

دیگه ندارم طاقتی ، دیگه نمونده فرصتی

بذار یه کم نگاهت کنم شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس ، با دل خوش رهات کنم

برو به راه جاده ها ، شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ، جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونه ات بذارم ،‌ پا روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه ، به من بگی دوسم داری

اما همش خیاله که ،  تو رو دوباره ببینم

اگه که پیشم نباشی ، تو اوج غربت می میرم

اگه یه روز تنها شدی ، چشمو به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره ، یکی دوست داره هنوز

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ،‌جلوی چشمات بمیرم



دریافت



دریافت
مدت زمان: 58 ثانیه


دریافت
مدت زمان: 55 ثانیه

Notes ۰
دیگه ندارم فرصتی مسعود محرابی

دیگه ندارم فرصتی مسعود محرابی

X379385
دیگه ندارم فرصتی مسعود محرابی

دیگه ندارم طاقتی ، دیگه نمونده فرصتی

بذار یه کم نگاهت کنم شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس ، با دل خوش رهات کنم

برو به راه جاده ها ، شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ، جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونه ات بذارم ،‌ پا روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه ، به من بگی دوسم داری

اما همش خیاله که ،  تو رو دوباره ببینم

اگه که پیشم نباشی ، تو اوج غربت می میرم

اگه یه روز تنها شدی ، چشمو به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره ، یکی دوست داره هنوز

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ،‌جلوی چشمات بمیرم



دریافت



دریافت
مدت زمان: 58 ثانیه


دریافت
مدت زمان: 55 ثانیه

دیگه ندارم طاقتی ، دیگه نمونده فرصتی

بذار یه کم نگاهت کنم شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس ، با دل خوش رهات کنم

برو به راه جاده ها ، شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ، جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونه ات بذارم ،‌ پا روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه ، به من بگی دوسم داری

اما همش خیاله که ،  تو رو دوباره ببینم

اگه که پیشم نباشی ، تو اوج غربت می میرم

اگه یه روز تنها شدی ، چشمو به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره ، یکی دوست داره هنوز

شاید بشه یه بار دیگه ، تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم ،‌جلوی چشمات بمیرم



دریافت



دریافت
مدت زمان: 58 ثانیه


دریافت
مدت زمان: 55 ثانیه

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی