Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰
views : ۲۱۳
Publish at : ۰۶:۳۳
Follow Me

دم غروبا که میشه علی احمدیانی

X379385

حلالم کو تو ای ننه دارم میرم از ای دیار

 

شفق صبح که برسه سرم میره بالای دار

 

ننه گریه نکو برام دردت بیوفته تو چشام

 

لحظه ای که اعدام میشم بو س چشت نکن نگام

 

به اونی که عشق منه بگین ازم دل یکنه

 

خدا حافظ تکه برا هوای ننمه داشته باش

 

دسم از ای دنیا کوتاس شدم خاک زیر پا

 

آهای خدا او عشق مه از دلتنگی میمیره

 

آخه مه خوب میشناسمش بی مه آرام نمیگیره

 

دم غروبا که میشه دلم براش پر میزنه

 

خوشی اینه پنج شنبه ها میاد بشم سر میزنه

 

صدای حق حق و گریه هاش پیچیده تو ای قورستانه

 

چشاش رو قبرم میباره مثل ابر آسمانه

 

مثل ابر آسمانه



دریافت


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

 

 

Notes ۰
پست شده در پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰
views : ۲۱۳
Publish at : ۰۶:۳۳
Follow Me

دم غروبا که میشه علی احمدیانی

X379385
دم غروبا که میشه علی احمدیانی

حلالم کو تو ای ننه دارم میرم از ای دیار

 

شفق صبح که برسه سرم میره بالای دار

 

ننه گریه نکو برام دردت بیوفته تو چشام

 

لحظه ای که اعدام میشم بو س چشت نکن نگام

 

به اونی که عشق منه بگین ازم دل یکنه

 

خدا حافظ تکه برا هوای ننمه داشته باش

 

دسم از ای دنیا کوتاس شدم خاک زیر پا

 

آهای خدا او عشق مه از دلتنگی میمیره

 

آخه مه خوب میشناسمش بی مه آرام نمیگیره

 

دم غروبا که میشه دلم براش پر میزنه

 

خوشی اینه پنج شنبه ها میاد بشم سر میزنه

 

صدای حق حق و گریه هاش پیچیده تو ای قورستانه

 

چشاش رو قبرم میباره مثل ابر آسمانه

 

مثل ابر آسمانه



دریافت


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

 

 

X379385

حلالم کو تو ای ننه دارم میرم از ای دیار

 

شفق صبح که برسه سرم میره بالای دار

 

ننه گریه نکو برام دردت بیوفته تو چشام

 

لحظه ای که اعدام میشم بو س چشت نکن نگام

 

به اونی که عشق منه بگین ازم دل یکنه

 

خدا حافظ تکه برا هوای ننمه داشته باش

 

دسم از ای دنیا کوتاس شدم خاک زیر پا

 

آهای خدا او عشق مه از دلتنگی میمیره

 

آخه مه خوب میشناسمش بی مه آرام نمیگیره

 

دم غروبا که میشه دلم براش پر میزنه

 

خوشی اینه پنج شنبه ها میاد بشم سر میزنه

 

صدای حق حق و گریه هاش پیچیده تو ای قورستانه

 

چشاش رو قبرم میباره مثل ابر آسمانه

 

مثل ابر آسمانه



دریافت


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

 

 

Notes ۰
دم غروبا که میشه علی احمدیانی

دم غروبا که میشه علی احمدیانی

X379385
دم غروبا که میشه علی احمدیانی

حلالم کو تو ای ننه دارم میرم از ای دیار

 

شفق صبح که برسه سرم میره بالای دار

 

ننه گریه نکو برام دردت بیوفته تو چشام

 

لحظه ای که اعدام میشم بو س چشت نکن نگام

 

به اونی که عشق منه بگین ازم دل یکنه

 

خدا حافظ تکه برا هوای ننمه داشته باش

 

دسم از ای دنیا کوتاس شدم خاک زیر پا

 

آهای خدا او عشق مه از دلتنگی میمیره

 

آخه مه خوب میشناسمش بی مه آرام نمیگیره

 

دم غروبا که میشه دلم براش پر میزنه

 

خوشی اینه پنج شنبه ها میاد بشم سر میزنه

 

صدای حق حق و گریه هاش پیچیده تو ای قورستانه

 

چشاش رو قبرم میباره مثل ابر آسمانه

 

مثل ابر آسمانه



دریافت


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

 

 

حلالم کو تو ای ننه دارم میرم از ای دیار

 

شفق صبح که برسه سرم میره بالای دار

 

ننه گریه نکو برام دردت بیوفته تو چشام

 

لحظه ای که اعدام میشم بو س چشت نکن نگام

 

به اونی که عشق منه بگین ازم دل یکنه

 

خدا حافظ تکه برا هوای ننمه داشته باش

 

دسم از ای دنیا کوتاس شدم خاک زیر پا

 

آهای خدا او عشق مه از دلتنگی میمیره

 

آخه مه خوب میشناسمش بی مه آرام نمیگیره

 

دم غروبا که میشه دلم براش پر میزنه

 

خوشی اینه پنج شنبه ها میاد بشم سر میزنه

 

صدای حق حق و گریه هاش پیچیده تو ای قورستانه

 

چشاش رو قبرم میباره مثل ابر آسمانه

 

مثل ابر آسمانه



دریافت


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

 

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی