Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۱۵
Publish at : ۱۱:۴۸
Follow Me

حذف کردم شادو

X379385

اگه اولین بار که میبینی هر روز یه بار شبها بیای نگاه کنی اینجارو کافیه خواهشا نگاه کن ممنون هر روز هم نگاه نکنی حداقل هفته ای یه بار نگاه کن حداقل



مدت زمان: 48 

سه سال پیش هم همین موقع بیمارستان خوابیده بودم یادش بخیر یه لحظه تصویرت به ذهنم اومدناراحت شدم اون موقع استکان ترک خورده تو دستم بود فشار دادم شکست تاندون انگشتم پاره شد هنوزم بی حسه هر بار که خای زخمشو نگاه میکنم یادت میفتام دقیقا همون موقع هم مثل الان حس غربت داشتم الان هم همون حسو دارم 97/06/17

Notes ۰
پست شده در سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۱۵
Publish at : ۱۱:۴۸
Follow Me

حذف کردم شادو

X379385
حذف کردم شادو

اگه اولین بار که میبینی هر روز یه بار شبها بیای نگاه کنی اینجارو کافیه خواهشا نگاه کن ممنون هر روز هم نگاه نکنی حداقل هفته ای یه بار نگاه کن حداقل



مدت زمان: 48 

سه سال پیش هم همین موقع بیمارستان خوابیده بودم یادش بخیر یه لحظه تصویرت به ذهنم اومدناراحت شدم اون موقع استکان ترک خورده تو دستم بود فشار دادم شکست تاندون انگشتم پاره شد هنوزم بی حسه هر بار که خای زخمشو نگاه میکنم یادت میفتام دقیقا همون موقع هم مثل الان حس غربت داشتم الان هم همون حسو دارم 97/06/17

X379385

اگه اولین بار که میبینی هر روز یه بار شبها بیای نگاه کنی اینجارو کافیه خواهشا نگاه کن ممنون هر روز هم نگاه نکنی حداقل هفته ای یه بار نگاه کن حداقل



مدت زمان: 48 

سه سال پیش هم همین موقع بیمارستان خوابیده بودم یادش بخیر یه لحظه تصویرت به ذهنم اومدناراحت شدم اون موقع استکان ترک خورده تو دستم بود فشار دادم شکست تاندون انگشتم پاره شد هنوزم بی حسه هر بار که خای زخمشو نگاه میکنم یادت میفتام دقیقا همون موقع هم مثل الان حس غربت داشتم الان هم همون حسو دارم 97/06/17

Notes ۰
حذف کردم شادو

حذف کردم شادو

X379385
حذف کردم شادو

اگه اولین بار که میبینی هر روز یه بار شبها بیای نگاه کنی اینجارو کافیه خواهشا نگاه کن ممنون هر روز هم نگاه نکنی حداقل هفته ای یه بار نگاه کن حداقل



مدت زمان: 48 

سه سال پیش هم همین موقع بیمارستان خوابیده بودم یادش بخیر یه لحظه تصویرت به ذهنم اومدناراحت شدم اون موقع استکان ترک خورده تو دستم بود فشار دادم شکست تاندون انگشتم پاره شد هنوزم بی حسه هر بار که خای زخمشو نگاه میکنم یادت میفتام دقیقا همون موقع هم مثل الان حس غربت داشتم الان هم همون حسو دارم 97/06/17

اگه اولین بار که میبینی هر روز یه بار شبها بیای نگاه کنی اینجارو کافیه خواهشا نگاه کن ممنون هر روز هم نگاه نکنی حداقل هفته ای یه بار نگاه کن حداقل



مدت زمان: 48 

سه سال پیش هم همین موقع بیمارستان خوابیده بودم یادش بخیر یه لحظه تصویرت به ذهنم اومدناراحت شدم اون موقع استکان ترک خورده تو دستم بود فشار دادم شکست تاندون انگشتم پاره شد هنوزم بی حسه هر بار که خای زخمشو نگاه میکنم یادت میفتام دقیقا همون موقع هم مثل الان حس غربت داشتم الان هم همون حسو دارم 97/06/17

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی