Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰
views : ۲۱۰
Publish at : ۰۶:۴۴
Follow Me

🧡چینگنم -ابرو گوندش🧡

X379385

ایبرو گوندش

Çingenem

کولی ِ من

Kapkara gözlerle, yaktın sineden

با آن چشم های سیاهت مرا از درون سوزاندی

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Ruhumu koparıp, aldın bedenden

روحم را جدا کردی و از بدنم گرفتی

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

Karanlık gecede, ateşin başında

در شب های تیره و تار، از آتشی که در سرت داری

Takınır zilleri, oynar çingenem

ناقوس ها به صدا در می آیند و می رقصند کولی ِ من

Savurur saçlarını, esen rüzgarla

با دمیدن باد موهایت به رقص در می آیند

Bir deli sevdaya, salar çingenem

و مرا با یک عشق جنون آمیزی درگیر می کنند

Çingenem, çingenem

کولی ِ من، کولی ِ من

Kara gözlü çingenem

کولی ِ سیاه چشم ِ من

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

 



دریافت
مدت زمان: 51 ثانیه



دریافت

 🧡18:43:54🧡

 

 

Notes ۰
پست شده در جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰
views : ۲۱۰
Publish at : ۰۶:۴۴
Follow Me

🧡چینگنم -ابرو گوندش🧡

X379385
🧡چینگنم -ابرو گوندش🧡

ایبرو گوندش

Çingenem

کولی ِ من

Kapkara gözlerle, yaktın sineden

با آن چشم های سیاهت مرا از درون سوزاندی

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Ruhumu koparıp, aldın bedenden

روحم را جدا کردی و از بدنم گرفتی

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

Karanlık gecede, ateşin başında

در شب های تیره و تار، از آتشی که در سرت داری

Takınır zilleri, oynar çingenem

ناقوس ها به صدا در می آیند و می رقصند کولی ِ من

Savurur saçlarını, esen rüzgarla

با دمیدن باد موهایت به رقص در می آیند

Bir deli sevdaya, salar çingenem

و مرا با یک عشق جنون آمیزی درگیر می کنند

Çingenem, çingenem

کولی ِ من، کولی ِ من

Kara gözlü çingenem

کولی ِ سیاه چشم ِ من

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

 



دریافت
مدت زمان: 51 ثانیه



دریافت

 🧡18:43:54🧡

 

 

X379385

ایبرو گوندش

Çingenem

کولی ِ من

Kapkara gözlerle, yaktın sineden

با آن چشم های سیاهت مرا از درون سوزاندی

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Ruhumu koparıp, aldın bedenden

روحم را جدا کردی و از بدنم گرفتی

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

Karanlık gecede, ateşin başında

در شب های تیره و تار، از آتشی که در سرت داری

Takınır zilleri, oynar çingenem

ناقوس ها به صدا در می آیند و می رقصند کولی ِ من

Savurur saçlarını, esen rüzgarla

با دمیدن باد موهایت به رقص در می آیند

Bir deli sevdaya, salar çingenem

و مرا با یک عشق جنون آمیزی درگیر می کنند

Çingenem, çingenem

کولی ِ من، کولی ِ من

Kara gözlü çingenem

کولی ِ سیاه چشم ِ من

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

 



دریافت
مدت زمان: 51 ثانیه



دریافت

 🧡18:43:54🧡

 

 

Notes ۰
🧡چینگنم -ابرو گوندش🧡

🧡چینگنم -ابرو گوندش🧡

X379385
🧡چینگنم -ابرو گوندش🧡

ایبرو گوندش

Çingenem

کولی ِ من

Kapkara gözlerle, yaktın sineden

با آن چشم های سیاهت مرا از درون سوزاندی

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Ruhumu koparıp, aldın bedenden

روحم را جدا کردی و از بدنم گرفتی

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

Karanlık gecede, ateşin başında

در شب های تیره و تار، از آتشی که در سرت داری

Takınır zilleri, oynar çingenem

ناقوس ها به صدا در می آیند و می رقصند کولی ِ من

Savurur saçlarını, esen rüzgarla

با دمیدن باد موهایت به رقص در می آیند

Bir deli sevdaya, salar çingenem

و مرا با یک عشق جنون آمیزی درگیر می کنند

Çingenem, çingenem

کولی ِ من، کولی ِ من

Kara gözlü çingenem

کولی ِ سیاه چشم ِ من

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

 



دریافت
مدت زمان: 51 ثانیه



دریافت

 🧡18:43:54🧡

 

 

ایبرو گوندش

Çingenem

کولی ِ من

Kapkara gözlerle, yaktın sineden

با آن چشم های سیاهت مرا از درون سوزاندی

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Ruhumu koparıp, aldın bedenden

روحم را جدا کردی و از بدنم گرفتی

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

Karanlık gecede, ateşin başında

در شب های تیره و تار، از آتشی که در سرت داری

Takınır zilleri, oynar çingenem

ناقوس ها به صدا در می آیند و می رقصند کولی ِ من

Savurur saçlarını, esen rüzgarla

با دمیدن باد موهایت به رقص در می آیند

Bir deli sevdaya, salar çingenem

و مرا با یک عشق جنون آمیزی درگیر می کنند

Çingenem, çingenem

کولی ِ من، کولی ِ من

Kara gözlü çingenem

کولی ِ سیاه چشم ِ من

Aşkınla tutuşup, yandım çingenem

با عشقت درگیر شدم و سوختم کولی ِ من

Uğruna sararıp, soldum çingenem

بخاطرت زرد و پژمرده شدم کولی ِ من

 



دریافت
مدت زمان: 51 ثانیه



دریافت

 🧡18:43:54🧡

 

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی