Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰
views : ۲۰۲
Publish at : ۰۹:۰۹
Follow Me

🧡جانا-گروه ایهام🧡

X379385
🧡جانا-گروه ایهام🧡



دریافت

متن آهنگ جانا گروه ایهام

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

سوختـــم! چه آتشی نگاهِ تو دارد!●♪♫

 

آخــــر… دلم، دلِ تو را به دست آرد●♪♫

 

بی تــــو، کویرِ خشک و خالی ام●♪♫

 

مرا ببین چه حالی ام، بارانِ تو اگر نبارد…●♪♫

 

شعر : هادی زینتی

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبــــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبرانه●♪♫

 

جانـــا! به غم نشانده ای، دلِ ما را…●♪♫

 

بیا و دریاب، منِ تنها را که خسته ام از این زمــــانه…●♪♫

 

فــریــــاد! مرا تو بُرده ای دگر، از یاد…●♪♫

 

ملودی : سهیل جامی

 

شکسته ام من، هر چه بادا باد!●♪♫

 

رهــا… چو برگِ خسته در بـــاد…●♪♫

 

جـــانم تویی، چو زلفِ تو پریشـــانم…●♪♫

 

خزان منم! که غرقِ بارانم…●♪♫

 

بیا! دگر نمی توانـــــم…●♪♫

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبــــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبــرانه●♪♫

 

جانـــا! به غم نشانده ای، دلِ مـــا را…●♪♫

 

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : زانیار خسروی و محمدرضا رهنما

 

بیا و دریاب، منِ تنها را که خسته ام از این زمـــانه…●♪♫

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبـــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبـــــانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبـــرانه●♪♫

 

جانــــــا! به غم نشانده ای، دلِ ما را…●♪♫

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

ایهام جانا


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه



دریافت

🧡21:08:51🧡

🧡🌸🧡

Notes ۰
پست شده در دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰
views : ۲۰۲
Publish at : ۰۹:۰۹
Follow Me

🧡جانا-گروه ایهام🧡

X379385
🧡جانا-گروه ایهام🧡


X379385

دریافت

متن آهنگ جانا گروه ایهام

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

سوختـــم! چه آتشی نگاهِ تو دارد!●♪♫

 

آخــــر… دلم، دلِ تو را به دست آرد●♪♫

 

بی تــــو، کویرِ خشک و خالی ام●♪♫

 

مرا ببین چه حالی ام، بارانِ تو اگر نبارد…●♪♫

 

شعر : هادی زینتی

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبــــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبرانه●♪♫

 

جانـــا! به غم نشانده ای، دلِ ما را…●♪♫

 

بیا و دریاب، منِ تنها را که خسته ام از این زمــــانه…●♪♫

 

فــریــــاد! مرا تو بُرده ای دگر، از یاد…●♪♫

 

ملودی : سهیل جامی

 

شکسته ام من، هر چه بادا باد!●♪♫

 

رهــا… چو برگِ خسته در بـــاد…●♪♫

 

جـــانم تویی، چو زلفِ تو پریشـــانم…●♪♫

 

خزان منم! که غرقِ بارانم…●♪♫

 

بیا! دگر نمی توانـــــم…●♪♫

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبــــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبــرانه●♪♫

 

جانـــا! به غم نشانده ای، دلِ مـــا را…●♪♫

 

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : زانیار خسروی و محمدرضا رهنما

 

بیا و دریاب، منِ تنها را که خسته ام از این زمـــانه…●♪♫

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبـــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبـــــانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبـــرانه●♪♫

 

جانــــــا! به غم نشانده ای، دلِ ما را…●♪♫

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

ایهام جانا


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه



دریافت

🧡21:08:51🧡

🧡🌸🧡

Notes ۰
🧡جانا-گروه ایهام🧡

🧡جانا-گروه ایهام🧡

X379385
🧡جانا-گروه ایهام🧡



دریافت

متن آهنگ جانا گروه ایهام

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

سوختـــم! چه آتشی نگاهِ تو دارد!●♪♫

 

آخــــر… دلم، دلِ تو را به دست آرد●♪♫

 

بی تــــو، کویرِ خشک و خالی ام●♪♫

 

مرا ببین چه حالی ام، بارانِ تو اگر نبارد…●♪♫

 

شعر : هادی زینتی

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبــــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبرانه●♪♫

 

جانـــا! به غم نشانده ای، دلِ ما را…●♪♫

 

بیا و دریاب، منِ تنها را که خسته ام از این زمــــانه…●♪♫

 

فــریــــاد! مرا تو بُرده ای دگر، از یاد…●♪♫

 

ملودی : سهیل جامی

 

شکسته ام من، هر چه بادا باد!●♪♫

 

رهــا… چو برگِ خسته در بـــاد…●♪♫

 

جـــانم تویی، چو زلفِ تو پریشـــانم…●♪♫

 

خزان منم! که غرقِ بارانم…●♪♫

 

بیا! دگر نمی توانـــــم…●♪♫

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبــــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبــرانه●♪♫

 

جانـــا! به غم نشانده ای، دلِ مـــا را…●♪♫

 

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : زانیار خسروی و محمدرضا رهنما

 

بیا و دریاب، منِ تنها را که خسته ام از این زمـــانه…●♪♫

 

جانــــا! دلم را ربوده ای، فریبـــانه…●♪♫

 

به انتظارِ تو غریبـــــانه، نشسته ام ببینم آن دو چشمِ مست و دلبـــرانه●♪♫

 

جانــــــا! به غم نشانده ای، دلِ ما را…●♪♫

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

ایهام جانا


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه



دریافت

🧡21:08:51🧡

🧡🌸🧡

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی