Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰
views : ۲۴۰
Publish at : ۱۰:۱۳
Follow Me

ملک لر آغلار ماهسون دیجی سونامی ریمیکس

X379385

Ne güneş ne ateş beni sen yaktın

Ne hasret ne gurbet beni sen vurdun

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Ne yere ne göğe ismini yazdım

Senin ismini canım kalbime yazdım

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilse


دریافت


دریافت
مدت زمان: 20 ثانیه
n nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

 

 

Notes ۰
پست شده در چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰
views : ۲۴۰
Publish at : ۱۰:۱۳
Follow Me

ملک لر آغلار ماهسون دیجی سونامی ریمیکس

X379385
ملک لر آغلار ماهسون دیجی سونامی ریمیکس

Ne güneş ne ateş beni sen yaktın

Ne hasret ne gurbet beni sen vurdun

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Ne yere ne göğe ismini yazdım

Senin ismini canım kalbime yazdım

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilse


دریافت


دریافت
مدت زمان: 20 ثانیه
n nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

 

 

X379385

Ne güneş ne ateş beni sen yaktın

Ne hasret ne gurbet beni sen vurdun

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Ne yere ne göğe ismini yazdım

Senin ismini canım kalbime yazdım

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilse


دریافت


دریافت
مدت زمان: 20 ثانیه
n nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

 

 

Notes ۰
ملک لر آغلار ماهسون دیجی سونامی ریمیکس

ملک لر آغلار ماهسون دیجی سونامی ریمیکس

X379385
ملک لر آغلار ماهسون دیجی سونامی ریمیکس

Ne güneş ne ateş beni sen yaktın

Ne hasret ne gurbet beni sen vurdun

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Ne yere ne göğe ismini yazdım

Senin ismini canım kalbime yazdım

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilse


دریافت


دریافت
مدت زمان: 20 ثانیه
n nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

 

 

Ne güneş ne ateş beni sen yaktın

Ne hasret ne gurbet beni sen vurdun

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Hem yazım hem kışım baharım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Ne yere ne göğe ismini yazdım

Senin ismini canım kalbime yazdım

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sen günüm sen gecem sabahım oldun

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilsen nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar

 

Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar

Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar

Bilse


دریافت


دریافت
مدت زمان: 20 ثانیه
n nasıl özlemişim gökkubbe ağlar

 

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی