Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰
views : ۲۰۹
Publish at : ۱۲:۴۲
Follow Me

تو را بس منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن -اسماعیل نیک پور

X379385

ترجمه فارسی متن ترانه غمگین آذری اسماعیل نیکپور به نام دوستت دارم

 

دیرم قبری قازان کاش حر اولوب بیر دایانیدی

 

کفنیم گج یتشیدی جسدیم بیر یوبانیدی

 

کفنه بوکممیش ای گل یتیشیب سنده گلیدن

 

انتظاردان یومولان گوزلریمی کاش کی گوریدین

 

نگارا سن سن اولسیدین منه قبر همدم اولمازدی

 

کتابه عشقه باخسیدین منه لطفون کم اولمازدی

 

عجیب حاله مریض اوسته گرحدور مهربان اولسون

 

مریض عشقیوم جانا ولی چوخ ایستیرم جانو

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

تو را من منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن

 

بدان من دوستت دارم اینان بو یاشلی گوزلریدن

 

سفر از تو گذر از تو فقط یول گوزلمی منن

 

فقط با یک نگاه تو قوتالدی غصه لر منن

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

__♪♪♬♪♬♪♬♪♪__

 

میگم کاش اونی که قبریمو میکَنه حُر بود و کمی صبر میکرد

 

کفنم دیرتر میرسید و جسدم کمی با تاخیر میرسید

 

قبل از اینکه کفنم کنن کاش گلم میرسیدی

 

چشمایی که از انتظارت بسته شدنو کاش میدیدی

 

نگارم اگر تو بودی قبر همدم من تنها نمیشد

 

اگه نگاهی به کتاب عشق میکردی باهام ملایم تر بودی

 

عجیبه که پیش مریض باید یه همدم مهربون باشه

 

من عشق بیمار توام جانا ولی خیلی میخواستمت جانانم

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

تو را من منتظر ماندم و لحظه ها ازم خجالت زده شدن

 

بدان من دوستت دارم باور کن از این چشمای اشکیم

 

سفر از تو گذر از تو فقط چشم به راه بودن از من

 

فقط با یک نگاه تو همه غصه های من تموم شدن

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

 

Notes ۰
پست شده در دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰
views : ۲۰۹
Publish at : ۱۲:۴۲
Follow Me

تو را بس منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن -اسماعیل نیک پور

X379385
تو را بس منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن -اسماعیل نیک پور

ترجمه فارسی متن ترانه غمگین آذری اسماعیل نیکپور به نام دوستت دارم

 

دیرم قبری قازان کاش حر اولوب بیر دایانیدی

 

کفنیم گج یتشیدی جسدیم بیر یوبانیدی

 

کفنه بوکممیش ای گل یتیشیب سنده گلیدن

 

انتظاردان یومولان گوزلریمی کاش کی گوریدین

 

نگارا سن سن اولسیدین منه قبر همدم اولمازدی

 

کتابه عشقه باخسیدین منه لطفون کم اولمازدی

 

عجیب حاله مریض اوسته گرحدور مهربان اولسون

 

مریض عشقیوم جانا ولی چوخ ایستیرم جانو

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

تو را من منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن

 

بدان من دوستت دارم اینان بو یاشلی گوزلریدن

 

سفر از تو گذر از تو فقط یول گوزلمی منن

 

فقط با یک نگاه تو قوتالدی غصه لر منن

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

__♪♪♬♪♬♪♬♪♪__

 

میگم کاش اونی که قبریمو میکَنه حُر بود و کمی صبر میکرد

 

کفنم دیرتر میرسید و جسدم کمی با تاخیر میرسید

 

قبل از اینکه کفنم کنن کاش گلم میرسیدی

 

چشمایی که از انتظارت بسته شدنو کاش میدیدی

 

نگارم اگر تو بودی قبر همدم من تنها نمیشد

 

اگه نگاهی به کتاب عشق میکردی باهام ملایم تر بودی

 

عجیبه که پیش مریض باید یه همدم مهربون باشه

 

من عشق بیمار توام جانا ولی خیلی میخواستمت جانانم

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

تو را من منتظر ماندم و لحظه ها ازم خجالت زده شدن

 

بدان من دوستت دارم باور کن از این چشمای اشکیم

 

سفر از تو گذر از تو فقط چشم به راه بودن از من

 

فقط با یک نگاه تو همه غصه های من تموم شدن

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

 

X379385

ترجمه فارسی متن ترانه غمگین آذری اسماعیل نیکپور به نام دوستت دارم

 

دیرم قبری قازان کاش حر اولوب بیر دایانیدی

 

کفنیم گج یتشیدی جسدیم بیر یوبانیدی

 

کفنه بوکممیش ای گل یتیشیب سنده گلیدن

 

انتظاردان یومولان گوزلریمی کاش کی گوریدین

 

نگارا سن سن اولسیدین منه قبر همدم اولمازدی

 

کتابه عشقه باخسیدین منه لطفون کم اولمازدی

 

عجیب حاله مریض اوسته گرحدور مهربان اولسون

 

مریض عشقیوم جانا ولی چوخ ایستیرم جانو

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

تو را من منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن

 

بدان من دوستت دارم اینان بو یاشلی گوزلریدن

 

سفر از تو گذر از تو فقط یول گوزلمی منن

 

فقط با یک نگاه تو قوتالدی غصه لر منن

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

__♪♪♬♪♬♪♬♪♪__

 

میگم کاش اونی که قبریمو میکَنه حُر بود و کمی صبر میکرد

 

کفنم دیرتر میرسید و جسدم کمی با تاخیر میرسید

 

قبل از اینکه کفنم کنن کاش گلم میرسیدی

 

چشمایی که از انتظارت بسته شدنو کاش میدیدی

 

نگارم اگر تو بودی قبر همدم من تنها نمیشد

 

اگه نگاهی به کتاب عشق میکردی باهام ملایم تر بودی

 

عجیبه که پیش مریض باید یه همدم مهربون باشه

 

من عشق بیمار توام جانا ولی خیلی میخواستمت جانانم

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

تو را من منتظر ماندم و لحظه ها ازم خجالت زده شدن

 

بدان من دوستت دارم باور کن از این چشمای اشکیم

 

سفر از تو گذر از تو فقط چشم به راه بودن از من

 

فقط با یک نگاه تو همه غصه های من تموم شدن

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

 

Notes ۰
تو را بس منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن -اسماعیل نیک پور

تو را بس منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن -اسماعیل نیک پور

X379385
تو را بس منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن -اسماعیل نیک پور

ترجمه فارسی متن ترانه غمگین آذری اسماعیل نیکپور به نام دوستت دارم

 

دیرم قبری قازان کاش حر اولوب بیر دایانیدی

 

کفنیم گج یتشیدی جسدیم بیر یوبانیدی

 

کفنه بوکممیش ای گل یتیشیب سنده گلیدن

 

انتظاردان یومولان گوزلریمی کاش کی گوریدین

 

نگارا سن سن اولسیدین منه قبر همدم اولمازدی

 

کتابه عشقه باخسیدین منه لطفون کم اولمازدی

 

عجیب حاله مریض اوسته گرحدور مهربان اولسون

 

مریض عشقیوم جانا ولی چوخ ایستیرم جانو

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

تو را من منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن

 

بدان من دوستت دارم اینان بو یاشلی گوزلریدن

 

سفر از تو گذر از تو فقط یول گوزلمی منن

 

فقط با یک نگاه تو قوتالدی غصه لر منن

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

__♪♪♬♪♬♪♬♪♪__

 

میگم کاش اونی که قبریمو میکَنه حُر بود و کمی صبر میکرد

 

کفنم دیرتر میرسید و جسدم کمی با تاخیر میرسید

 

قبل از اینکه کفنم کنن کاش گلم میرسیدی

 

چشمایی که از انتظارت بسته شدنو کاش میدیدی

 

نگارم اگر تو بودی قبر همدم من تنها نمیشد

 

اگه نگاهی به کتاب عشق میکردی باهام ملایم تر بودی

 

عجیبه که پیش مریض باید یه همدم مهربون باشه

 

من عشق بیمار توام جانا ولی خیلی میخواستمت جانانم

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

تو را من منتظر ماندم و لحظه ها ازم خجالت زده شدن

 

بدان من دوستت دارم باور کن از این چشمای اشکیم

 

سفر از تو گذر از تو فقط چشم به راه بودن از من

 

فقط با یک نگاه تو همه غصه های من تموم شدن

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

 

ترجمه فارسی متن ترانه غمگین آذری اسماعیل نیکپور به نام دوستت دارم

 

دیرم قبری قازان کاش حر اولوب بیر دایانیدی

 

کفنیم گج یتشیدی جسدیم بیر یوبانیدی

 

کفنه بوکممیش ای گل یتیشیب سنده گلیدن

 

انتظاردان یومولان گوزلریمی کاش کی گوریدین

 

نگارا سن سن اولسیدین منه قبر همدم اولمازدی

 

کتابه عشقه باخسیدین منه لطفون کم اولمازدی

 

عجیب حاله مریض اوسته گرحدور مهربان اولسون

 

مریض عشقیوم جانا ولی چوخ ایستیرم جانو

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

تو را من منتظر ماندم اوتاندی لحظه لر منن

 

بدان من دوستت دارم اینان بو یاشلی گوزلریدن

 

سفر از تو گذر از تو فقط یول گوزلمی منن

 

فقط با یک نگاه تو قوتالدی غصه لر منن

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

گلرسن بیر زامان سنده گوررسن یوخ اثر منن

 

دیلر دای قاید چیخ گت یوباندین اولدو بیمارین

 

__♪♪♬♪♬♪♬♪♪__

 

میگم کاش اونی که قبریمو میکَنه حُر بود و کمی صبر میکرد

 

کفنم دیرتر میرسید و جسدم کمی با تاخیر میرسید

 

قبل از اینکه کفنم کنن کاش گلم میرسیدی

 

چشمایی که از انتظارت بسته شدنو کاش میدیدی

 

نگارم اگر تو بودی قبر همدم من تنها نمیشد

 

اگه نگاهی به کتاب عشق میکردی باهام ملایم تر بودی

 

عجیبه که پیش مریض باید یه همدم مهربون باشه

 

من عشق بیمار توام جانا ولی خیلی میخواستمت جانانم

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

تو را من منتظر ماندم و لحظه ها ازم خجالت زده شدن

 

بدان من دوستت دارم باور کن از این چشمای اشکیم

 

سفر از تو گذر از تو فقط چشم به راه بودن از من

 

فقط با یک نگاه تو همه غصه های من تموم شدن

 

یه روزی تو هم میایی و میبینی اثری از من نیست

 

میگن که دیگه برگرد برو دیر کردی بیمارت مُرد

 

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی