Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
views : ۱۹۰
Publish at : ۰۹:۰۸
Follow Me

بمون -محسن یگانه

X379385

آهنگ بمون از محسن یگانه 

الان همه دانش آموزان برای عشقشون یعنی تعطیلات تابستانی اینو میخونن ...و بمون دل من به بودنت خوشه ای تعطیلات تابستانی 😂😂😂


Notes ۰
پست شده در دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
views : ۱۹۰
Publish at : ۰۹:۰۸
Follow Me

بمون -محسن یگانه

X379385
بمون -محسن یگانه

آهنگ بمون از محسن یگانه 

الان همه دانش آموزان برای عشقشون یعنی تعطیلات تابستانی اینو میخونن ...و بمون دل من به بودنت خوشه ای تعطیلات تابستانی 😂😂😂


X379385

آهنگ بمون از محسن یگانه 

الان همه دانش آموزان برای عشقشون یعنی تعطیلات تابستانی اینو میخونن ...و بمون دل من به بودنت خوشه ای تعطیلات تابستانی 😂😂😂


Notes ۰
بمون -محسن یگانه

بمون -محسن یگانه

X379385
بمون -محسن یگانه

آهنگ بمون از محسن یگانه 

الان همه دانش آموزان برای عشقشون یعنی تعطیلات تابستانی اینو میخونن ...و بمون دل من به بودنت خوشه ای تعطیلات تابستانی 😂😂😂


آهنگ بمون از محسن یگانه 

الان همه دانش آموزان برای عشقشون یعنی تعطیلات تابستانی اینو میخونن ...و بمون دل من به بودنت خوشه ای تعطیلات تابستانی 😂😂😂


Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی