Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰
views : ۲۰۱
Publish at : ۰۲:۱۴
Follow Me

💃🎸عشق اهلی-افشین آذری🎸💃

X379385

افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

گئل گور نجه سنسیز یاشیرام دور بلاده

بو شهر دولانام گئجلر پای پیاده

 

دنیاد منیم مهربانیم تکجه سنیدین

سنن سورا بو قلبیم آچیلماز داهی گولماز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

تکست آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

 







دریافت

Notes ۰
پست شده در جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰
views : ۲۰۱
Publish at : ۰۲:۱۴
Follow Me

💃🎸عشق اهلی-افشین آذری🎸💃

X379385
💃🎸عشق اهلی-افشین آذری🎸💃

افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

گئل گور نجه سنسیز یاشیرام دور بلاده

بو شهر دولانام گئجلر پای پیاده

 

دنیاد منیم مهربانیم تکجه سنیدین

سنن سورا بو قلبیم آچیلماز داهی گولماز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

تکست آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

 







دریافت

X379385

افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

گئل گور نجه سنسیز یاشیرام دور بلاده

بو شهر دولانام گئجلر پای پیاده

 

دنیاد منیم مهربانیم تکجه سنیدین

سنن سورا بو قلبیم آچیلماز داهی گولماز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

تکست آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

 







دریافت

Notes ۰
💃🎸عشق اهلی-افشین آذری🎸💃

💃🎸عشق اهلی-افشین آذری🎸💃

X379385
💃🎸عشق اهلی-افشین آذری🎸💃

افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

گئل گور نجه سنسیز یاشیرام دور بلاده

بو شهر دولانام گئجلر پای پیاده

 

دنیاد منیم مهربانیم تکجه سنیدین

سنن سورا بو قلبیم آچیلماز داهی گولماز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

تکست آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

 







دریافت

افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

گئل گور نجه سنسیز یاشیرام دور بلاده

بو شهر دولانام گئجلر پای پیاده

 

دنیاد منیم مهربانیم تکجه سنیدین

سنن سورا بو قلبیم آچیلماز داهی گولماز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

تکست آهنگ عشق اهلی افشین آذری

 

عشق اهلی بیلر دردیمی بیگانه سی بیلمز

قان آغلارام هشکیم گوزیمین یاشینی سیلمز

 

دونیادا منیم مهربانیم تکجه سئنیدین

سنن سورا بو قلبمی آچیلماز داهی گولمز

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

من سندن اوخورم منه دیووانه دئلر

ظاهر دی منی دانشدیریپ صحبت ائدیلر

 

 







دریافت

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی