Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۱۱
Publish at : ۰۱:۱۶
Follow Me

نتونست بمونه..

X379385
این روزا دیگه عمرمو تو اوج دلتنگی سپر میکنم ...

Notes ۰
پست شده در شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۱۱
Publish at : ۰۱:۱۶
Follow Me

نتونست بمونه..

X379385
نتونست بمونه..
این روزا دیگه عمرمو تو اوج دلتنگی سپر میکنم ...

X379385
این روزا دیگه عمرمو تو اوج دلتنگی سپر میکنم ...

Notes ۰
نتونست بمونه..

نتونست بمونه..

X379385
نتونست بمونه..
این روزا دیگه عمرمو تو اوج دلتنگی سپر میکنم ...

این روزا دیگه عمرمو تو اوج دلتنگی سپر میکنم ...

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی