Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۲۱
Publish at : ۱۱:۱۹
Follow Me

تلخی

X379385
متن آهنگ تلخی احسان دریا دل
────┤ ♩♪♫♪♩ ├────
تو چشماش یه دُنیای رنگی رو داره…♪♪
دل من بجُز اون که دردی نداره!!
نه هستش و حتی نمیاد سراغم…♪♪
نباشه نمیخوام که بارون بباره!!
یه لیلای بی عشق و احساسی بوده…♪♪
هنوزم برای نبودش که زوده!!
خیالش یه سردرده…♪♪
که تو سرم هست!!
نباشه نفس نیست، تویِ سینه دوده…♪♪
( تلخی رو تو خوب بلدی!!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ ) 
من دیوونه رو، تو دیوونه کردی…♪♪
قبلنا درمون!! الانا دردی!!
دورا دور بدون، دلم هواتو داره…♪♪
منمو قلبی که بی کس و کاره!!
روبه رو چشامه، هنوز جای خالیش…♪♪
بعد تو خونه رو میزنم آتیش!!
( تلخی رو تو خوب بلدی!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ )
 

Notes ۰
پست شده در دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۲۱
Publish at : ۱۱:۱۹
Follow Me

تلخی

X379385
تلخی
متن آهنگ تلخی احسان دریا دل
────┤ ♩♪♫♪♩ ├────
تو چشماش یه دُنیای رنگی رو داره…♪♪
دل من بجُز اون که دردی نداره!!
نه هستش و حتی نمیاد سراغم…♪♪
نباشه نمیخوام که بارون بباره!!
یه لیلای بی عشق و احساسی بوده…♪♪
هنوزم برای نبودش که زوده!!
خیالش یه سردرده…♪♪
که تو سرم هست!!
نباشه نفس نیست، تویِ سینه دوده…♪♪
( تلخی رو تو خوب بلدی!!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ ) 
من دیوونه رو، تو دیوونه کردی…♪♪
قبلنا درمون!! الانا دردی!!
دورا دور بدون، دلم هواتو داره…♪♪
منمو قلبی که بی کس و کاره!!
روبه رو چشامه، هنوز جای خالیش…♪♪
بعد تو خونه رو میزنم آتیش!!
( تلخی رو تو خوب بلدی!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ )
 

X379385
متن آهنگ تلخی احسان دریا دل
────┤ ♩♪♫♪♩ ├────
تو چشماش یه دُنیای رنگی رو داره…♪♪
دل من بجُز اون که دردی نداره!!
نه هستش و حتی نمیاد سراغم…♪♪
نباشه نمیخوام که بارون بباره!!
یه لیلای بی عشق و احساسی بوده…♪♪
هنوزم برای نبودش که زوده!!
خیالش یه سردرده…♪♪
که تو سرم هست!!
نباشه نفس نیست، تویِ سینه دوده…♪♪
( تلخی رو تو خوب بلدی!!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ ) 
من دیوونه رو، تو دیوونه کردی…♪♪
قبلنا درمون!! الانا دردی!!
دورا دور بدون، دلم هواتو داره…♪♪
منمو قلبی که بی کس و کاره!!
روبه رو چشامه، هنوز جای خالیش…♪♪
بعد تو خونه رو میزنم آتیش!!
( تلخی رو تو خوب بلدی!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ )
 

Notes ۰
تلخی

تلخی

X379385
تلخی
متن آهنگ تلخی احسان دریا دل
────┤ ♩♪♫♪♩ ├────
تو چشماش یه دُنیای رنگی رو داره…♪♪
دل من بجُز اون که دردی نداره!!
نه هستش و حتی نمیاد سراغم…♪♪
نباشه نمیخوام که بارون بباره!!
یه لیلای بی عشق و احساسی بوده…♪♪
هنوزم برای نبودش که زوده!!
خیالش یه سردرده…♪♪
که تو سرم هست!!
نباشه نفس نیست، تویِ سینه دوده…♪♪
( تلخی رو تو خوب بلدی!!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ ) 
من دیوونه رو، تو دیوونه کردی…♪♪
قبلنا درمون!! الانا دردی!!
دورا دور بدون، دلم هواتو داره…♪♪
منمو قلبی که بی کس و کاره!!
روبه رو چشامه، هنوز جای خالیش…♪♪
بعد تو خونه رو میزنم آتیش!!
( تلخی رو تو خوب بلدی!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ )
 

متن آهنگ تلخی احسان دریا دل
────┤ ♩♪♫♪♩ ├────
تو چشماش یه دُنیای رنگی رو داره…♪♪
دل من بجُز اون که دردی نداره!!
نه هستش و حتی نمیاد سراغم…♪♪
نباشه نمیخوام که بارون بباره!!
یه لیلای بی عشق و احساسی بوده…♪♪
هنوزم برای نبودش که زوده!!
خیالش یه سردرده…♪♪
که تو سرم هست!!
نباشه نفس نیست، تویِ سینه دوده…♪♪
( تلخی رو تو خوب بلدی!!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ ) 
من دیوونه رو، تو دیوونه کردی…♪♪
قبلنا درمون!! الانا دردی!!
دورا دور بدون، دلم هواتو داره…♪♪
منمو قلبی که بی کس و کاره!!
روبه رو چشامه، هنوز جای خالیش…♪♪
بعد تو خونه رو میزنم آتیش!!
( تلخی رو تو خوب بلدی!
شیرین بودن کاره تو نیست…♪♪
روزای خوبت با منه!!
که دیگه قسمتِ تو نیست…♪♪ )
 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی