Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۱۲
Publish at : ۱۱:۱۸
Follow Me

بمب انرژی+کلیپ طنز

X379385

فقط اینارو بخاطر تو گذاشتم چند روزیه بجز آهنگ چیزی نمیذاشتم هیچی هم نمینوشتم نمیدونم نگاه میکنی یانه ولی اینا واقعا دیدن داره اینارو ببین شاید خوشت اومد نگاه کردی وبلاگو.یک مهر میخوام بیام شاد دوباره نصب کنم بعد حذفش میکنم اینم گفتم دیدی دوباره من شادو نصب کردم ناراحت نشی



مدت زمان: 31 ثانیه




مدت زمان: 47 ثانیه




مدت زمان: 52 ثانیه

اگه میخوای دیگه اینم ببینی یکم صدای گوشیتو بیار پایین 😂



مدت زمان: 17 ثانیه

Notes ۰
پست شده در سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
views : ۲۱۲
Publish at : ۱۱:۱۸
Follow Me

بمب انرژی+کلیپ طنز

X379385
بمب انرژی+کلیپ طنز

فقط اینارو بخاطر تو گذاشتم چند روزیه بجز آهنگ چیزی نمیذاشتم هیچی هم نمینوشتم نمیدونم نگاه میکنی یانه ولی اینا واقعا دیدن داره اینارو ببین شاید خوشت اومد نگاه کردی وبلاگو.یک مهر میخوام بیام شاد دوباره نصب کنم بعد حذفش میکنم اینم گفتم دیدی دوباره من شادو نصب کردم ناراحت نشی



مدت زمان: 31 ثانیه




مدت زمان: 47 ثانیه




مدت زمان: 52 ثانیه

اگه میخوای دیگه اینم ببینی یکم صدای گوشیتو بیار پایین 😂



مدت زمان: 17 ثانیه

X379385

فقط اینارو بخاطر تو گذاشتم چند روزیه بجز آهنگ چیزی نمیذاشتم هیچی هم نمینوشتم نمیدونم نگاه میکنی یانه ولی اینا واقعا دیدن داره اینارو ببین شاید خوشت اومد نگاه کردی وبلاگو.یک مهر میخوام بیام شاد دوباره نصب کنم بعد حذفش میکنم اینم گفتم دیدی دوباره من شادو نصب کردم ناراحت نشی



مدت زمان: 31 ثانیه




مدت زمان: 47 ثانیه




مدت زمان: 52 ثانیه

اگه میخوای دیگه اینم ببینی یکم صدای گوشیتو بیار پایین 😂



مدت زمان: 17 ثانیه

Notes ۰
بمب انرژی+کلیپ طنز

بمب انرژی+کلیپ طنز

X379385
بمب انرژی+کلیپ طنز

فقط اینارو بخاطر تو گذاشتم چند روزیه بجز آهنگ چیزی نمیذاشتم هیچی هم نمینوشتم نمیدونم نگاه میکنی یانه ولی اینا واقعا دیدن داره اینارو ببین شاید خوشت اومد نگاه کردی وبلاگو.یک مهر میخوام بیام شاد دوباره نصب کنم بعد حذفش میکنم اینم گفتم دیدی دوباره من شادو نصب کردم ناراحت نشی



مدت زمان: 31 ثانیه




مدت زمان: 47 ثانیه




مدت زمان: 52 ثانیه

اگه میخوای دیگه اینم ببینی یکم صدای گوشیتو بیار پایین 😂



مدت زمان: 17 ثانیه

فقط اینارو بخاطر تو گذاشتم چند روزیه بجز آهنگ چیزی نمیذاشتم هیچی هم نمینوشتم نمیدونم نگاه میکنی یانه ولی اینا واقعا دیدن داره اینارو ببین شاید خوشت اومد نگاه کردی وبلاگو.یک مهر میخوام بیام شاد دوباره نصب کنم بعد حذفش میکنم اینم گفتم دیدی دوباره من شادو نصب کردم ناراحت نشی



مدت زمان: 31 ثانیه




مدت زمان: 47 ثانیه




مدت زمان: 52 ثانیه

اگه میخوای دیگه اینم ببینی یکم صدای گوشیتو بیار پایین 😂



مدت زمان: 17 ثانیه

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی