Koma

🧡🌸🧡✌زهشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی  دارد✌🧡🌸🧡

پست شده در سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰
views : ۲۰۵
Publish at : ۰۹:۴۴
Follow Me

بخدا حقیقت واسه خودم خیلی تلخه ولی🤣🤣🤣

X379385

اینو دیدم یاد خودم افتادم

واقعا حقیقت خیلی تلخه 

خنده بر هر درد بی درمانی دواست

فقط واسه شادی شما

❤🌸❤

Notes ۰
پست شده در سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰
views : ۲۰۵
Publish at : ۰۹:۴۴
Follow Me

بخدا حقیقت واسه خودم خیلی تلخه ولی🤣🤣🤣

X379385
بخدا حقیقت واسه خودم خیلی تلخه ولی🤣🤣🤣

اینو دیدم یاد خودم افتادم

واقعا حقیقت خیلی تلخه 

خنده بر هر درد بی درمانی دواست

فقط واسه شادی شما

❤🌸❤

X379385

اینو دیدم یاد خودم افتادم

واقعا حقیقت خیلی تلخه 

خنده بر هر درد بی درمانی دواست

فقط واسه شادی شما

❤🌸❤

Notes ۰
بخدا حقیقت واسه خودم خیلی تلخه ولی🤣🤣🤣

بخدا حقیقت واسه خودم خیلی تلخه ولی🤣🤣🤣

X379385
بخدا حقیقت واسه خودم خیلی تلخه ولی🤣🤣🤣

اینو دیدم یاد خودم افتادم

واقعا حقیقت خیلی تلخه 

خنده بر هر درد بی درمانی دواست

فقط واسه شادی شما

❤🌸❤

اینو دیدم یاد خودم افتادم

واقعا حقیقت خیلی تلخه 

خنده بر هر درد بی درمانی دواست

فقط واسه شادی شما

❤🌸❤

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی